An Unbiased View of webmehr.com

Wiki Article

دولت و شهرداری تهران نهادهایی هستند که بایید تمام تلاش خود را برای خدمت رسانی به مردم بکنند. اینکه برخی افراد در مسیر فعالیت شهرداری تهران سنگ اندازی کنند و اقدامات آن را وارد مسائل سیاسی بکنند به غیر از اینکه در راه خدمت رسانی شهرداری به مردم خدشه وارد کنند ایا نتیجه دیگری نیز دارد؟

امروز هم رفته بودم اطاق بازجوئی. زندان است و باز جوئی های مکررش. بازجو اطاقش را عوض کرده بود. همان بازجوئی که بارها گفته ام خیلی باهم دوست هستیم. کنار میز اطاقش دو دستگاه کامپیوتر وصل به اینترنت بود. لب تاپ خودم را هم که شب دستگیری از منزل آورده بودند کنارش دیدم. نا خود آگاه آهی کشیدم. بازجو پرسید چرا آه؟ گفتم یاد وب نوشت افتادم. که دو ماه و ده روز است از آن بی خبرم.. یک وقتی سایتم جزئی از خانواده ام بود. بازجو گفت از همین امروز می توانی از همین جا آن را بنویسی و منتشر کنی.

برای یک لحظه شوکه شدم. دیدم شوخی نمی کند. فکر کردم این هم تجربه ای است. تجربه ی وبلاگنویسی از داخل زندان. گفتم طبعا زندان شرایط خودش را دارد. باید ملاحظات و کنترل شما را بپذیرم ولی آن چه که می نویسم باید حرف های خودم باشد. شما فقط می توانید بگوئید بعضی چیز ها را ننویس. قبول کرد. توکل بر خدا شروع کردم به نوشتن. نمیدانم آیا هر روز اجازه میدهند یا گاه به گاه. هروقت اجازه دادند می نویسم. عجالتا روز اولی چند نکته را مطرح میکنم.

اکنون پرسش ما از هر نهاد یا شخصی که در این آدم ربایی‌ها نقشی دارد تنها یک جمله است! آیا عبدالله مومنی زنده است؟

همسر عبدالله مومنی معتقد است «حتما اتفاق ناگواری افتاده است که از عبدالله هیچ خبری نیست».

با وی درباره آینده سیاسی هاشمی و فشارهایی که این روزها بر او و خانواده اش وارد می شود، گفتگو کردیم. زیباکلام احتمال دستگیری مهدی هاشمی را اثر اعترافات متهمین حوادث پس از انتخابات، منتفی می داند.

    طراحی سایت فروشگاهی باید متناسب با نوع فروشگاه و سلیقه مخاطبان به صورت اختصاصی باید انجام گیرد.

نقد و برررسی : نیاز است که طراحی سایت وکالت به گونه ای باشد که امکان نقد و بررسی مشتریان وجود داشته باشد، تا آن ها مشتاق شوند بیشتر با شما کار کنند.

امروز رهبری این حركت توسط خود مردم در درون ایران انجام می‌شود. طبعاً ممكن است یكسری حركت‌های تندروانه یا كندروانه داشته باشند اما تردید ندارم همه مسائل در چارچوب منافع ملی تنظیم می‌شود.

وی حوادث پس از انتخابات دهم را یک آزمایش بزرگ خواند و گفت: جا دارد از تمام کسانی که به من رای دادند و پس از انتخابات بخاطر امنیت نظام، دندان روی جگر گذاشته و صبر و تحمل به خرج دادند تشکر و قدردانی کنم.

سعی کنید از کلمات کلیدی مناسب برای این لینک ها استفاده کنید زیرا استفاده از کلمات غیر مرتبط مثل "کلیک کنید" میتواند به سئو سایت شما آسیب وارد کند.

رضایی گفت: اگر چه در انتخابات دهم نتوانستم آرای لازم را برای تصدی ریاست جمهوری کسب کنم، اما این فرع مساله است و مساله مهم احساس خطری بود که از همان ابتدای ورود به عرصه انتخابات برای کشور احساس می کردم و اگر این احساس نبود هرگز وارد صحنه انتخابات نمی شدم.

من شخصاً دعا می کنم چنین اتفاقی رخ ندهد. من واقعاً به دلیل دغدغه ای که برای آینده مملکت و نظام جمهوری اسلامی دارم، امیدوارم که این گونه نشود. اما اگر چنین شود، نظام جمهوری اسلامی در حقیقت نیرو و ابزاری را از دست داده است که این ابزار در شرایط بحران خیلی می توانست به سود و به نفع نظام کارکرد داشته باشد.

ثبت شرکت پلمپ دفاتر تنظیم قرارداد تعیین اعضای هیئت مدیره انحلال شرکت افزایش سرمایه تهران، میدان شهید طهرانی مقدم، سرو شرقی، خیابان مجد، کوچه نسترن، شماره ۳۴

Report this wiki page